bad updateee i know

har verkligen inte haft någon tid alls till att blogga i helgen! i fredags blev de en hemma kväll. skulle egentligen vart med josse och freja, men dumpa dom för jag va så sjut trött, som vanligt hehe ;)
men pappa var på julbordet med sitt jobb fram tills kl 11 eller nåt på kvällen, så jag och min bror simon passade på att kolla på film. vi såg på american pie reunion, även om jag sett den 5 gånger nu så var det iaf den han ville se. såklart så somnar jag i halva filmen och vaknar av att selma och hampus kommit hem också, så dom satt också där i soffan och kollade. men gick o la mig vid 10 den kvällen. mina sov vanor har verkligen endrats jätte mycket från i början av terminen! då va jag, linnea o axel ute till 1 på helgerna, men jag ORKAR verkligen inte hålla mig vaken tills dess hehe ;) samma med becka har jag märkt haha!
men sen igår, lördags, så var jag med josse på stan. först gick vi till lindex o köpte underkläder till henne. efter de köpte vi mat på donken, o så satt vi där i typ 2 timmar o kolla på folk som gick förbi. standard haha ;)
då ringde julia i min klass o sa att hon var i stan med sina kompisar och sin tjej, så vi drog till emotrappan o satt där o snacka med alla julias friendos som faktiskt va jätte snälla, även om de såg ut som om de skulle äta upp mig hehe...
vid 5 satte vi oss på en buss hem till torslanda. vi skulle få skjuts av josses föräldrar från maxi, för de är rätt så långt hem till henne från bussen. men de sket sig, så vi gick av på krysset. där träffa vi sofie i våran klass, och en kille som heter anton som josse och sofie känner genom konfan, så då va vi med dom och vi drog till maxi för att se om de va några goa personer där, men nepp... torslanda är verkligen helt dött på vintern utan alla moppar :/
men iaf så drog alla hem till josse. där satt vi o dampa i flera timmar. vi hade så kul att ingen ville åka hem, så de slutade med att alla sov där! o vi hade grymt kul! men jag blev ju trött vid 2 så jag halv sov medans de andra dampade tills typ hlav 4 :/ 
vi gick upp vid halv 10 för anton skulle flyga kl 2 till norrland o sofie skulle klippa sig vid 12. vid 11 så kom antons pappa och körde mig hem.
sen tvinga pappa mig till maxi för att äta korv haha...
sen har jag bara vart hemma o slappat! göööttans.
mer update får ni imon :*
 
denna bilden är från när becka precis klistrat min moppe haha
 
och denna är från igår kväll hehe
XOXO Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0