grym kväll

förlååååt att jag inte blogga igår, men hade inte tid! först va vi i skolan och städade och fick våra betyg mm.
jag skulle ju vart med linnea egentligen, men hon sa att hon inte fick så då bestämmde jag o han att vi skulle ses på torget en snabbis. wb följde med för vi skulle till maxi o handla julklappar till hans familj! när vi kom till torget så va linnea o emma där som sagt. linnea ringde sin mamma o frågade igen om jag kunde följa med hem, och denna gången fick jag det! så alla förutom emma, som skulle hem, åkte till maxi o va där i typ 45 min. sen tog jag o linnea bussen hem o fredrik tog bussen till sig. 
jag o linnea hade lite tråkigt i början, för vi visste inte vad vi skulle göra... för som sagt är det ju tråkigt när man inte kan köra moppe!
men till slut så gick vi hem till axel vid 7 typ. där satt vi o chilla i typ några timmar innan vi bestämmde oss för att åka till maxi! axel har 2 förhjulingar, så de han tog sin lilla o gamla medans jag o linnea fick ta hans lite nyare! 
de va svin kallt att åka! sen va vi på maxi i typ 1 timma tills de stängde vid 10.
då åkte vi till axel igen o chilla. sen kom tim o då chilla vi lite mer haha o prata mm.
men jag skulle ta bussen 20 över 12, så vi fick ju gå till bussen kl 12 typ :/ 
kom hem vid 1 o gick direkt o la mig! haha
idag ska jag, linnea o simon gå o julhandla de sista julklapparna! skojsigt :D
som becka sa: man känner sig fri med jullov!
XOXO Sofia
en gamal bild på axel från en riktigt go dag i april!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0