Bättre sent än aldrig!

Tjingeling!
Har tyvär inte gjort något blogg inlägg idag försen nu men det går lika bra det! Idag har skoldagen gått otroligt snabbt faktiskt! Även fast det blev lite strul med lektioner och slutade med att vi var tvungna att skrubba spisar och ugnar istället för att laga mat har dagen varit toppen! Ikväll ska jag inte göra något förutom att rida och äta godmat, ska bli skönt att bara vara hemma och sova och mysa lite för imorgon ska jag upp med tuppen! Ska nämligen åka till stan så fort de öppnar och handla lite julklappar! Sen bär det av till min lilla älskling där jag hade planerat att vara resten av dagen! Kanske slänger in ett inlägg sen annars så hörs vi imorgon! ♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0