lazy mode

 
känner mig så sjuuukt skoltrött o grymt hängig! men de är ju gött att de är sista riktiga skoldagen imon :O på fredag ska vi bara typ pyssla eller nåt haha... imon har vi 1 prov. i svenska. fml. så sjukt onödigt så de är inte sant! suck, tänker inte ens plugga till de. har faktiskt inte ens börjat läsa boken vi ska ha läst hehe BUSIIIIGT ;) så ska fuska o hitta på alla svar, för alla läser olika böcker, så läraren kommer aldrig få reda på vad min bok egetligen handlar om! gröööömt...
på fredag efter skolan ska jag iaf dra o träffa linnea, sen ska jag sova hos henne! åååh vi har typ inte träffats på typ 3-4 veckor typ, och jag har saknat henne nåt otroligt! så de ska bli awsoooome :D ingen aning om vad vi ska hitta på, men nåt kul finns de alltid att göra ;) kanske vi drar ut o träffar nån? allt blir så mycket jobbigare nu när de är vinter då man inte kan köra moppe! i sommras kunde vi bara dra nån stans, när vi ville, för vi hade min moppe!
aja bara ca 2½-3 månader kvar tills man kan köra... om de inte är snö i mars, som förra året haha ;)
 
jag o linnea i sommras! kolla hur brun man va! ååhhh längtar tbx :(
XOXO Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0