Gomorgon!

Gomorgon alla solstrålar!
Är de bara jag, eller känns de som en sån dag när allt kommer gå jätte bra, o allt kommer bli jätte kul? Så känner iaf jag mig idag!
Men dagen idag ser ut såhär ungefär:
Först skolan :/ sen vet jag inte riktigt, men orkar inte sitta inne en fredag. Gjorde de förra veckan, så nu vill jag ut o hitta på nåt! Ska kanske fråga Linnea eller axel? Eller så våldgästar jag typ josse eller nån haha ;) hittar jag ingen som vill dra ut så får de nog bli en filmkväll hemma med massa godis o popcorn! Mumma :D
Tänkte att ni skulle få se en outfit bild på hur jag ser ut idag. Hade den tröjan i måndags, men den är så sjukt go!
Uppdaterar senare i skolan. XOXO Sofia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0