tuddilooou

har precis kommit hem efter att ha vart med fredrik wb. vi gjorde ett spontan ryck och tog var sitt till hål i örat! blev jätte fint faktiskt! mitt örhänge blev ljusblått. trodde att de skulle göra jätte ont haha för sist jag tog de va i 1an-2an o då tyckte jag att de gjorde super ont, men de gick hur bra som helst nu :)
resten av kvällen ser ut att bli en hemma kväll med thaimat eller nåt, för mamma kommer inte hem ikväll och jag orkar inte laga mat åt alla små ungjävlar är hemma hehe ;) latis ik, men har ingen lust!
outfit idaaaag:
linne: cubus barnavdening, jeans: cubus, kofta:gina tricot
hålet, men man ser knappt att de är ljusblått, men de är de ;)
avslutar med en bild på min lilla bääbiiiis, simba :D <3
XOXO Sofia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0