Tomteverkstad @Johanssons

Detta är konstigt nog första gången jag bloggar ifrån datorn, får bli ändring på detta.. Beror nog på att jag är så kär i min mobil hehe  ♥
Jaja back to business, som ni ser så har jag denna eftermiddag/kväll slått in lite julklappar och även skapat några! Sen har jag även får lite skolsaker gjorda så det känns gööööött! Nu ska jag snart hoppa i sängen och kolla på en deckare(som jag egentligen måste läsa men jag hittade den som film så problemet är löst nu). Ska försöka att blogga mer från datorn imorgon så ni slipper alla tråkiga mobilbilder när jag faktiskt har bra kamera! Puss o hej från becksan
Fin tjej leker längst ner
Är dum o orkar inte rotera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0