Becksan

Nu när Sofia gjorde ett sånt där fjantigt o jobbigt inlägg man måste göra först får väll jag också göra det..
Jag har inte läst Sofias men jag kan väll berätta lite om oss allmänt, vi går i samma klass o lärde känna varandr för ungefär 2 år sen, för ca 1 år sen blev vi jätte bra kompisar o nu är vi som systrar, kan säga allt till Sofia oavsett vad det än handlar om, kan va nåt sjukt äckligt eller kärleksproblem kanske. När vi är med varandra brukar vi oftast åka moppe och äta, det är det vi lever för!
Och lite om mig då, både jag och Sofia är 15 år gamla. Efter skolan o på helgen o sånt skit så brukar jag rida, dansa och jag tränar även cheer. Sen går väl en stor del till att sova, va med kompisar och äta såklart! Här får ni lite random bilder som jag tycker ni borde se! Bl.a. På mitt cheer lag, mig och Sofia och jag och andra sötisar! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0